Ο Quentin Tarantino επαίνεσε το “Joker – Folie à Deux” παρά τις αρνητικές κριτικές

Quentin-Tarantino.png

Συνέντευξή στο «The Bret Easton Ellis Podcast», παραχώρησε ο Quentin Tarantino.

Ο σκηνοθέτης και σεναριογράφος, μεταξύ άλλων εξέφρασε τον ενθουσιασμό του για την ταινία «Joker: Folie à Deux», παρά την αρνητική υποδοχή της στις αίθουσες.

Να πούμε πως το sequel μετά από έναν σχεδόν μήνα στους κινηματογράφους έχει σημειώσει εισπράξεις μόλις 60 εκατομμυρίων δολαρίων στο αμερικανικό box office και 201 εκατομμύρια δολάρια διεθνώς, σύμφωνα με το Variety, σε αντίθεση με το 1 δις που είχε συγκεντρώσει το πρώτο φιλμ το 2019.

«Πραγματικά μου άρεσε πολύ» δήλωσε ο Quentin Tarantino και παραδέχτηκε ότι περίμενε την ταινία ως μία «διανοητική άσκηση» παρά ως μία κινηματογραφική εμπειρία.

«Αλλά με καθήλωσε το θέμα. Μου άρεσαν πολύ οι μουσικές σεκάνς. Πραγματικά με συνεπήραν….βρίσκω τον εαυτό μου να ακούει τους στίχους του “For Once in My Life” με έναν τρόπο που δεν είχα ακούσει ποτέ πριν» ανέφερε ο Tarantino.

Επιπλέον σύγκρινε το sequel το οποίο το είδε «σε μια σχεδόν άδεια αίθουσα IMAX στο Τελ Αβίβ» με την ταινία «Natural Born Killers» που είχε γράψει ο ίδιος και τη χαρακτήρισε ως «πνευματικό διάδοχο» της ιστορίας.

Ενώ τόνισε ότι οι χαρακτήρες των Joaquín Phoenix και της Lady Gaga θυμίζουν το ζευγάρι των Mickey και Mallory από την ταινία του 1994 υπογραμμίζοντας ότι το sequel προσφέρει την εκδοχή του «Natural Born Killers» που «ονειρευόταν να δει».

Μάλιστα, ο Quentin Tarantino αποθέωσε την ερμηνεία του Phoenix ως «μια από τις καλύτερες που έχω δει ποτέ στη ζωή μου» ενώ για τον Τοντ Φίλιπς είπε ότι σκηνοθέτησε την ταινία όπως θα την έκανε ο ίδιος ο Joker.

«Όλη η ιδέα, ακόμα και το ότι ξοδεύει τα χρήματα του στούντιο, το κάνει όπως θα το έκανε ο Joker. Ο Τοντ Φίλιπς είναι ο Joker» σημειώνει.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Tarantino προτιμά το sequel από την ταινία του 2019 την οποία βρήκε «μονότονη» έως τη σκηνή που ο Joker του Phoenix πυροβολεί ζωντανά στον αέρα τον παρουσιαστή του talk show το οποίο υποδύεται ο Ρόμπερτ Ντε Νίρο. Ο σκηνοθέτης αποκάλεσε τη συγκεκριμένη ως «μία από τις καλύτερες σκηνές που έγιναν τα τελευταία 20 χρόνια. Όλη η ταινία άξιζε τον κόπο γι’ αυτή τη σκηνή» καταλήγει.