Η Bella Hadid ποζάρει ως φαλακρό ρομπότ σε ένα σύμπαν τεχνητής νοημοσύνης για τη νέα καμπάνια του Marc Jacobs

Bella-Hadid-250x250.jpg

Όπως είναι γνωστό, ο Σεπτέμβριος είναι ο μήνας όπου ξεκινούν οι καμπάνιες μόδας του Φθινοπώρου 2023 και θα εμπνεύσουν τα φθινοπωρινά μας ψώνια και όχι μόνο.

Μάλιστα το Σάββατο 9 Σεπτεμβρίου, η Heaven του Marc Jacobs κυκλοφόρησε μια σειρά εικόνων «εμπνευσμένες από την τεχνητή νοημοσύνη» στις οποίες παρουσιάζεται η Bella Hadid ως φαλακρό, φουτουριστικό ρομπότ ντυμένο με μπότες Marc Jacobs Kiki, εσώρουχα που μοιάζουν με πανοπλία και μια τζιν μίνι φούστα.

Επίσης στην καμπάνια που το μοντέλο φωτογραφήθηκε από τον Carlijn Jacobs σε styling του Danielle Emerson, παρουσιάζει το νέο “Kiki Group“, το οποίο η μάρκα περιγράφει ως “μια ποικιλία από έτοιμα ρούχα και αξεσουάρ με τους σχεδιαστικούς κώδικες του Kiki”, σύμφωνα με το δελτίο τύπου.

Παράλληλα η καμπάνια φαίνεται να συνδυάζει τη νοσταλγία του Y2K με τον φουτουρισμό, συνδυάζοντας σιλουέτες και αξεσουάρ της εποχής του 2000 με στοιχεία που μοιάζουν με ρομπότ, εμπνευσμένα από την τεχνητή νοημοσύνη.

Ενώ σε μια από τις εικόνες, η Hadid ποζάρει γυμνή, φαλακρή και ντυμένη με κάποια σχέδια της συλλογής, προκαλώντας το ενδιαφέρον.

hadis.png