Πως μπορεί το Chatgpt να αξιοποιηθεί στη διαφήμιση Google Ads;

Πως μπορεί το Chatgpt να αξιοποιηθεί στη διαφήμιση Google Ads;

Το τελευταίο διάστημα, ο κλάδος του digital marketing και πιο συγκεκριμένα o κλάδος που περιλαμβάνει τη διαφήμιση Google Ads μεταβάλλεται διαρκώς, με νέα trends και νέες προκλήσεις να κάνουν την εμφάνιση τους.

Ένα εργαλείο που “ταράζει” τα νερά στον κόσμο του digital marketing είναι το ChatGPT.  Με ιδρυτή την Open AI, το ChatGPT αποτελεί ένα AI λογισμικό του οποίου βασική ικανότητα είναι να αντιλαμβάνεται τι ακριβώς ζητάει να μάθει κάθε φορά ο χρήστης, παρέχοντας τις κατάλληλες απαντήσεις μέσα από μια μεγάλη βάση δεδομένων.

Πώς όμως το ChatGPT μπορεί να αξιοποιηθεί για την δημιουργία και την αποδοτική εκτέλεση Google Ads διαφημίσεων; Ας δούμε την απάντηση παρακάτω.

Brainstorming για δημιουργικές ιδέες για Responsive Display Ads (RDA)

Τα Responsive Display Ads αποτελούν μια ιδιαίτερα αποτελεσματική μέθοδο προώθησης ενός brand, προϊόντος ή υπηρεσίας μέσα από τη διαφήμιση Google Ads. Πιο αναλυτικά, επιτρέπουν την προβολή οπτικού περιεχομένου σε κοινό μεγάλης εμβέλειας.

Η ανάγκη λοιπόν για τη δημιουργία πρωτότυπου και δημιουργικού περιεχομένου το οποίο θα τραβήξει την προσοχή του κοινού είναι μεγάλη. Μέσα από τη χρήση του ChatGPT, μπορείτε να πάρετε ιδέες για τη δημιουργία αυτών των πρωτότυπων ιδεών.

Για παράδειγμα, μπορείτε να ζητήσετε από την πλατφόρμα να συμπεριφερθεί σαν ένας Google Ads expert. Στη συνέχεια, να σας δώσει πρωτότυπες ιδέες για εικόνες, κεφαλίδες, ή περιγραφές. Δε θα πρέπει όμως να παραλείψετε να τοποθετήσετε πληροφορίες για το project και τον στόχο σας.

A/B Testing για ενέργειες PPC

Το A/B Testing είναι μια ιδιαίτερα αποτελεσματική μέθοδος για πειραματισμό και έλεγχο της απόδοσης μιας διαφήμισης. Στην ουσία, αποτελεί την ταυτόχρονη προβολή δύο διαφορετικών εκδοχών μιας διαφήμισης σε παρόμοιο κοινό, και τη σύγκριση της απόδοσης τους. Γιατί λοιπόν να μην χρησιμοποιήσετε το ιδιαίτερο αυτό εργαλείο AI για να δημιουργήσετε τα κατάλληλα tests για την απόδοση της διαφήμισης σας;

Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να δώσετε εντολή στο πρόγραμμα να δημιουργήσει δύο διαφορετικά ads για A/B testing σκοπούς, τοποθετώντας όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για τους στόχους της διαφήμισης. Μην παραλείψετε να του ζητήσετε να σας αιτιολογήσει την απάντηση του.

Εύρεση του κατάλληλου κοινού

Η εύρεση του κατάλληλου κοινού στόχευσης δεν αποτελεί πάντοτε μια εύκολη υπόθεση. Μέσα από το ChatGPT μπορείτε να αναζητήσετε νέες ευκαιρίες για στόχευση κοινού, βασιζόμενοι στα δεδομένα που έχετε για κάθε στρατηγική σας. Για παράδειγμα, σε περίπτωση που παρατηρήσετε ότι μια συγκεκριμένη ομάδα κοινού ανταποκρίνεται με θετικό τρόπο στις διαφημίσεις σας, μπορείτε να αξιοποιήσετε το εργαλείο αυτό και να εντοπίσετε παρόμοια κοινά με αυτό της στόχευσης.

Παρομοίως, είναι εύκολη και η εύρεση του κοινού που θέλετε να στοχεύσετε. Πώς μπορείτε να το πετύχετε αυτό; Ζητήστε του να σκεφτεί ως ένας ειδικός στα Google Ads και τοποθετήστε τις απαραίτητες πληροφορίες για το brand σας. Στη συνέχεια, αναθέστε του να δημιουργήσει το ιδανικό κοινό για την διαφήμιση που θέλετε να δημιουργήσετε.

Έρευνα και ανάλυση της στρατηγικής σας

Το ChatGPT σας βοηθά να εντοπίσετε πιο εύκολα και γρήγορα τις τάσεις στην στρατηγική της επιχείρησης σας. Πιο αναλυτικά, μπορείτε να εντοπίσετε ποιο είδος διαφήμισης είναι πιο αποδοτικό. Οι πληροφορίες αυτές θα σας βοηθήσουν να βελτιστοποιήσετε τις καμπάνιες σας, ώστε να έχουν καλύτερη απόδοση.

Εύρεση των κατάλληλων keywords και negative keywords

Βασικός στόχος των Google Ads διαφημίσεων είναι η προβολή των κατάλληλων προϊόντων και υπηρεσιών στους κατάλληλους ανθρώπους. Η επιλογή των keywords, των λέξεων κλειδιών που θα χρησιμοποιήσετε μπορεί να γίνει πολύ πιο εύκολη και γρήγορη. Πώς; Δώστε στο ChatGPT όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για το είδος της επιχείρησης και τους στόχους της διαφήμισης σας, και ζητήστε του να βρει τα πιο αποτελεσματικά exact match keywords, καθώς και τα negative keywords για το κοινό που στοχεύετε, τα οποία θα σας εξασφαλίσουν μεγάλο αριθμό conversions.

Tips για τη χρήση του ChatGPT για τη δημιουργία Google Ads

Οι έμπειροι marketing experts της GIM Agency γνωρίζουν όσα είναι απαραίτητα για τη δημιουργία και το τρέξιμο διαφημίσεων Google Ads. Μέσα από την εμπειρία τους, μας εξηγούν όλα όσα θα πρέπει να προσέξετε για την μέγιστη αξιοποίηση του ChatGPT. Αυτά περιλαμβάνουν:

  • Να είστε όσο πιο συγκεκριμένοι στις οδηγίες που δίνετε, καθώς και να μην παραλείψετε πιθανούς περιορισμούς που μπορεί να αντιμετωπίζει το brand σας ως προς τη διαφήμιση.
  • Να έχετε στο νου σας τις δυνατότητες που προσφέρει το ίδιο το ChatGPT. Η πλατφόρμα πλέον συνδέεται στο Ίντερνετ και διαβάζει έναν μεγάλο αριθμό δεδομένων. Την ίδια στιγμή, υπάρχουν διάφορα plugins, τα οποία είναι διαθέσιμα στην plus εκδοχή ως beta επιλογή. Τα plugins αυτά θα σας βοηθήσουν να βελτιστοποιήσετε τις διαφημίσεις σας σε ακόμη μεγαλύτερο βαθμό, ενισχύοντας για παράδειγμα το copy.
  • Ελέγξτε τις απαντήσεις που σας έδωσε το εργαλείο για την ακρίβεια των αποτελεσμάτων.

Από το 2009 η GIM Agency διαθέτει μια μεγάλη ομάδα ειδικών οι οποίοι πειραματίζονται διαρκώς με όλα τα νέα εργαλεία και τις νέες τάσεις του digital marketing, τα αξιοποιούν με έξυπνο τρόπο και φέρνουν αποτελέσματα για κάθε τύπο επιχείρησης. Όλοι οι marketing experts εκπαιδεύονται διαρκώς, συνδυάζουν το business know-how και τις γνώσεις στο digital marketing και προσφέρουν λύσεις με ενδιαφέρον για την εξέλιξη κάθε project.

Επικοινωνήστε με την GIM Agency για να βρείτε τον κατάλληλο τρόπο που οι διαφημίσεις Google Ads θα φέρουν θετικές επιδράσεις στην επιχείρηση σας.