Marylin Fitoussi: Όσα αποκάλυψε η ενδυματολόγος της σειράς “Emily in Paris” για τα ρούχα της 3ης σεζόν

Marylin Fitoussi: Όσα αποκάλυψε η ενδυματολόγος της σειράς "Emily in Paris" για τα ρούχα της 3ης σεζόν

Πρεμιέρας έκανε την Τετάρτη 21 Δεκεμβρίου στο Netflix, η 3η season της σειράς Emily in Paris.

Μάλιστα, η Lily Collins έχει εντυπωσιάσει το τηλεοπτικό κοινό με τα ρούχα τα οποία εμφανίζεται στην σειρά που είναι γεμάτα από πολλή ποσότητα υψηλής μόδας και πρωτοποριακές και καθ’ όλα εκκεντρικές ενδυματολογικές επιλογές.

Ενώ μιλώντας στο People, η βραβευμένη σχεδιάστρια κοστουμιών, Marylin Fitoussi, αποκάλυψε πως η μόδα της Emily έχει φτάσει στο επόμενο επίπεδο.

«Νομίζω ότι αυτή τη σεζόν είχα ακόμη μεγαλύτερη ελευθερία. Έχουμε καταγράψει 14.000 κομμάτια. Νομίζω ότι στη Λίλι κάναμε περίπου 43 looks», δήλωσε η επικεφαλής ενδυματολόγος της σειράς

Όσον αφορά τα σύνολα της τρίτης σεζόν, η Fitoussi εξήγησε πώς μπόρεσαν να παίξουν με το στυλ της Emily.

«Πρέπει πάντα να παρουσιάζουμε νέα πράγματα, να διευρύνουμε τα όρια του τι μπορούμε να κάνουμε», δήλωσε η Fitoussi, προσθέτοντας ότι ανακάτεψαν «vintage αντικείμενα με σύγχρονα κομμάτια» για να αποπνέουν έναν «παριζιάνικο τόνο και μια πινελιά», ενώ παράλληλα αντανακλούν την «ασεβή» προσωπικότητα της Emily.

«Είναι κάτι σαν κάλεσμα, να λες ιστορίες με ρούχα και να κάνεις τον καθέναν να νιώθει όμορφα», συνέχισε η Marylin Fitoussi προσθέτοντας: «Η Emily μού επιτρέπει να πειραματιστώ εξ ολοκλήρου με αυτή τη δημιουργική πτυχή, όπου μπορείς να σπάσεις τους κώδικες της μόδας, όπου μπορείς να είσαι ο εαυτός σου και να νιώθεις διαφορετικός και μοναδικός και να το επιβεβαιώνεις».

Το τμήμα κοστουμιών δεν είχε μόνο χιλιάδες αντικείμενα για να διαλέξει, αλλά πολλά από τα κομμάτια της τρίτης σεζόν ήταν επίσης μεταχειρισμένα ρούχα από καταστήματα μεταχειρισμένων ειδών.

Ο William Abadie που υποδύεται τον Antoine Lambert στο Emily in Paris, χαρακτήρισε την κίνηση αυτή «σημάδι των καιρών», λέγοντας ότι οι νέοι σχεδιαστές που εργάζονται στη σειρά «πηγαίνουν επίσης στο κατάστημα με τα μεταχειρισμένα και φέρνουν αντίκες και vintage κομμάτια».

«Βοηθάει να αναβαθμιστεί [η εκπομπή] και να φέρει ποικιλία στη μόδα», δήλωσε ο ηθοποιός.