In Fading Light: Νέο άλμπουμ από τους Tania Giannouli Trio

In Fading Light: Νέο άλμπουμ από τους Tania Giannouli Trio

IN FADING LIGHT
Tania Giannouli Trio

Η Rattle records ανακοινώνει περήφανα την κυκλοφορία του εξαιρετικού νέου άλμπουμ από το Tania Giannouli Trio
Ημερομηνία κυκλοφορίας: 17 Νοεμβρίου 2020

Tania Giannouli (piano)
Andreas Polyzogopoulos (trumpet)
Kyriakos Tapakis (oud)

Produced by Tania Giannouli and Savvas Lazaridis
Recorded by Nikos Kollias (Antart Studio)
and Vangelis Katsoulis (Spectrum Recording Studio)
Edited and mixed by Costas Bokos (Studio 19)
Mastered by Steve Garden (Garden Shed)
Photography by Savvas Lazaridis
Designed by UnkleFranc

Το Tania Giannouli Trio εμφανίστηκε για πρώτη φορά μαζί στο θρυλικό Jazzfest Berlin το 2018. Το περιοδικό Downbeat με την ευκαιρία αυτής της εμφάνισης περιέγραψε τη μουσική τους ως «μελωδίες συναρπαστικές με μια ορμητική δυναμική που ρέει ασταμάτητα… όπως το όνειρο του Manfred Eicher για διακοπές στη Μεσόγειο».

Το γερμανικό περιοδικό Jazzhetik συμπεριέλαβε τη συναυλία μεταξύ των καλύτερων του 2018, ενώ το All About Jazz επέλεξε τις συναυλίες τους στο Wonderfeel Festival και το Zomer Fits Jazz Tour ως τις κορυφαίες για το 2019. Το τρίο έχει ήδη κλείσει συναυλίες στο Jazzahead Festival, και στο διεθνούς φήμης November Music Festival για το 2021.

Μπορείτε να το βρείτε ΕΔΩ:
https://rattle.co.nz/catalogue/releases/in-fading-light
και να το αγοράσετε ΕΔΩ:
https://rattle-records.bandcamp.com/album/in-fading-light

ΤΑΝΙΑ ΓΙΑΝΝΟΥΛΗ
Πιανίστα, συνθέτις και bandleader, η Τάνια Γιαννούλη είναι μια από τις πιο δυναμικές και ζωτικές ενεργητικές «φωνές» της σύγχρονης ευρωπαϊκής μουσικής σήμερα. Μία μουσικός με κλασική παιδεία που συχνά χρησιμοποιεί τον αυτοσχεδιασμό στη μουσική της. Τα τρία άλμπουμ που έχει κυκλοφορήσει στο Νεοζηλανδικό art-music label, Rattle – Forest Stories (2012, με τον Paulo Chagas), Transcendence (2015, με το ensemble της ) και Rewa (2018, με τον Maori instruments εκτελεστή, Rob Thorne) – έχουν αναγνωριστεί διεθνώς, με το Transcendence να λαμβάνει διθυραμβικές κριτικές και να χαρακτηρίζεται ως ένα από τα πιο σημαντικά ελληνικά άλμπουμ της δεκαετίας και το Rewa ως μια μοναδική και εμπνευσμένη συνεργασία.

«Το ούτι και η τρομπέτα είναι δύο από τα αγαπημένα μου όργανα, ο Ανδρέας και ο Κυριάκος είναι καταπληκτικοί μουσικοί και η συνεργασία μαζί τους μου έδωσε μεγάλη χαρά. Ένα τρίο με αυτά τα όργανα είναι ασυνήθιστο, αλλά ήθελα να εξερευνήσω τις ιδιαίτερες υφές, τονικότητες και συναισθηματικούς συντονισμούς που προσφέρει αυτός ο συνδυασμός οργάνων.

Παρά τα όσα συμβαίνουν στον κόσμο μας σήμερα, οι άνθρωποι χρειάζονται τη μουσική. Χρειάζονται την τέχνη. Η τέχνη δεν είναι πολυτέλεια. Είναι απαραίτητη για την ψυχολογία μας, για τη διατήρηση της υγείας μας τόσο σωματικά όσο και πνευματικά, της ισορροπίας μας, συναισθηματικά, πνευματικά και πολιτικά. Η μουσική σε αυτό το άλμπουμ είναι μια έκφραση αγάπης, ελπίδας και συμπόνιας, μία έκκληση για κατανόηση, καλοσύνη και ανάγκη να σεβαστούμε και να αγκαλιάσουμε την κοινή μας αλληλοσύνδεση.»
Τάνια Γιαννούλη, Νοέμβριος 2020

ΑΝΔΡΕΑΣ ΠΟΛΥΖΩΓΟΠΟΥΛΟΣ
Ο Ανδρέας έχει συνεργαστεί με έναν εντυπωσιακό αριθμό κορυφαίων Ευρωπαίων καλλιτεχνών, έχει συμμετάσχει σε περισσότερα από 60 άλμπουμ και εμφανίζεται πολύ συχνά σε φεστιβάλ. Κάθε καλοκαίρι διοργανώνει εργαστήρια στην Πάρο ως μέλος της Mediterranean Artists Masters Academy. Το 2015 κυκλοφόρησε το Anicca, ένα άλμπουμ με ξεχωριστό μεσογειακό ήχο, ενώ ακολούθησε το 2017 ένα άλμπουμ ambient μουσικής, Polypala, One Inch of Love.

ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΤΑΠΑΚΗΣ
Ο Κυριάκος σπούδασε ούτι κοντά σε σπουδαίους μουσικούς, τον Απέργη, τον Αρβανίτη, τον Γεωργίνη και την Παπαδοπούλου. Θεωρείται ένας από τους πιο καλούς δασκάλους στο ούτι, χαίρει μεγάλης εκτίμησης στην μουσική κοινότητα και έχει ηχογραφήσει και παίξει με πολλούς διεθνείς καλλιτέχνες, όπως ο Σωκράτης Σινόπουλος, η Κατερίνα Παπαδοπούλου, η Δόμνα Σαμίου, ο Χρόνης Αϊδωνίδης, ο Πετρολούκας Χαλκιάς, Nedyalko Nedyalkov, ο Ψαραντώνης, η Σαββίνα Γιαννάτου, ο Ross Daly, ο David Lynch και η Έλλη Πασπάλα.

RATTLE Records
Από το 1991, οπότε και ιδρύθηκε, η Rattle επιδιώκει να παρέχει μια εμπνευσμένη πλατφόρμα για την πολυπολιτισμικότητα και την ποικιλομορφία της μοναδικής μουσικής από τη Νέα Ζηλανδία. Ο προσεκτικά επιμελημένος κατάλογός της διαθέτει πολλά βραβευμένα και αναγνωρισμένα άλμπουμ καλλιτεχνών που τολμούν να χαράξουν το δικό τους μονοπάτι. Νέα μουσική, για ανοιχτά αυτιά.

RATTLE RECORDS
https://rattle.co.nz/

Για το «In Fading Light» έγραψαν ήδη στον διεθνή τύπο.

London Jazz News (UK):
“Tania Giannouli Trio’s meditative weave can, in the right hour, be transportive (if, at times, edgy).”
https://londonjazznews.com/2020/11/15/tania-giannouli-trio-in-fading-light/

Salt Peanuts* (NOR):
“The atmosphere of «In Fading Light» is somber, and the interplay is reserved, spacious, and patient, and each song is delivered with impressive elegance. But there’s more in Giannouli’s music. There is a strong sense of compassion, love, and hope in this trio balanced and even kind manner of articulating each song (…) Don’t miss this rare gem!”
https://salt-peanuts.eu/record/tania-giannouli-trio/?fbclid=IwAR1aw0mgwSf_G9kLPo7MGP4lhid6cn2DZTJc0JdTNTlDNyLbJ4ARkwvUukg

Jazzradar (NL):
“This unmissable album is full of intriguing elegance, exciting rhythms and passing undulating landscapes. Never a dull moment.”
https://www.jazzradar.com/cd-reviews/tania-giannouli-trio-in-fading-light/?fbclid=IwAR2PkIk4LikSR4LL4DlmGzJfNEOipM7bO-cL_w1wTBQ38ktOOpz9yW5llpA

Για την Τάνια Γιαννούλη έγραψαν πρόσφατα στο κορυφαίο βρετανικό περιοδικό Jazzwise,για τις εμφανίσεις της στο φεστιβάλ στο Mannheim, στο πλαίσιο του Enjoy Jazz festival, το φθινόπωρο που μόλις πέρασε:https://www.jazzwise.com

«Η Τάνια Γιαννούλη μπορεί να μην έχει υπογράψει ακόμη με την ECM, αλλά σίγουρα θα ήταν κάτι παραπάνω από ευπρόσδεκτη στο ηχητικό της σύμπαν.

Πρόσφατα έπαιξε στο Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης του Mannheim (Kunsthalle Mannheim), για μια ακόμη φορά σε ένα φυσικό περιβάλλον, ιδανικό τόσο για τη μουσική της όσο και για την αποφυγή μετάδοσης ιών. Το τεράστιο, ψηλοτάβανο φουαγιέ έμοιαζε ιδιαίτερα οικείο στον τρόπο που τύλιγε τον ήχο του πιάνου. Διακριτικά ηχεία ενίσχυαν τον ήχο, καθώς η Γιαννούλη εξερευνούσε τις δυνατότητες του ελαφρώς «προετοιμασμένου» πιάνου της.

Αυτή η προσέγγιση αφορούσε εκτεταμένες χειρονομίες, αργά γδαρσίματα στις χορδές του οργάνου, έντονα μουγκρητά, ήχους από το «τραγούδι της φάλαινας» διάσπαρτους από μικρά σφυροκοπήματα. Το αποτέλεσμα ήταν αναπόφευκτα κινηματογραφικό, με μια χωροκεντρική προσέγγιση που δημιουργεί εικόνες τοπίων και «ξεκλειδώνει» τα συναισθήματα. Η Γιαννούλη έχτισε μελαγχολικές μελωδικές ακολουθίες, μερικές φορές με ένα «ρίγος» ενός ορατού παραδοσιακού ήχου που σκιαγράφεται σαφώς.

Κάπου στις χαμηλές περιοχές του πιάνου, πέρασε ανάμεσα από τους ανέμους, με τα δύο της χέρια σα να παίζει μια άρπα, οδηγώντας ξεκάθαρα προς την κορύφωση. H «ταινία» έφτανε στις τελευταίες τις σκηνές, με μορφές πλήρως ανεπτυγμένες, σκοτεινές, μεγεθυμένες»

Tania Giannouli Solo piano concert at Ars Musica festival (Brussels, 8 November 2020):
https://www.youtube.com/watch?v=UgozA45uozI