Η Maggie Civantos και ο Pedro Alonso βραβεύτηκαν στο Φεστιβάλ Βενετίας!

Αυτές τις μέρες στην Βενετία πραγματοποιείται ένα από τα μεγαλύτερα Διεθνή Φεστιβάλ Κινηματογράφου το οποίο φέτος καθυστέρησε να γίνει λόγο κορονοϊου.
Μάλιστα, είναι η πρώτη φυσική διοργάνωση που πραγματοποιείται μετά την πανδημία και χωρίς την παρουσία κοινού.
Τα βραβεία Filming Italy Best Movie Awards 2020 παραδόθηκαν και όλοι οι ταλαντούχοι νικητές ήταν παρόντες στο Lido απόλαυσαν ένα γεύμα που προσφέρθηκε από τον σεφ Tino Vettorello στο εστιατόριο του Terrazza Biennale, που βρίσκεται μπροστά από το Palazzo del Casino στο Lido της Βενετίας.
Εκτός από τους πολυάριθμους Ιταλούς καλλιτέχνες, ήταν παρόντες τρεις από τους νικητές του Διεθνούς Βραβείου.
Μεταξύ αυτών που βρέθηκαν στην πόλη της Ιταλίας ήταν και οι Ισπανοί ηθοποιοί, Maggie Civantos την οποία γνωρίσαμε μέσα από τον πρωταγωνιστικό της ρόλο ως Macarena Fereiro στο Vis a vis και Pedro Alonso που έλαβε μεγάλη αναγνωρισιμότητα μέσα από το ρόλο του ως Berlin στο La Casa de papel.
Στα πλαίσια του 77ου Φεστιβάλ ανάμεσα στις εκδηλώσεις που έγιναν ήταν και κάποιες βραβεύσεις.
Συγκεκριμένα, μια ευκαιρία συνάντησης ήταν και τα βραβεία Καλύτερης Ταινίας Filming Italy, ένα βραβείο που σχεδιάστηκε και σκηνοθετήθηκε από την Tiziana Rocca, που παρουσιάστηκαν αυτές τις μέρες στο 77ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Βενετίας.
Μετά το κόκκινο χαλί, η τελετή απονομής των βραβείων πραγματοποιήθηκε στο υπέροχο Sala degli Stucchi του Hotel Excelsior με πολλούς Ιταλούς και διεθνείς βραβευμένους, όπως ο ηθοποιός Pedro Alonso, που του απονεμήθηκε βραβείο για την επιτυχία του Berlin στη σειρά La casa de papel και αστειεύτηκε με τη σκηνή στην οποία τραγουδά το “Ti amo” των Umberto Tozzi και η Maggie Civantos, ως Macarena από τη σειρά Vis à vis , και οι δύο χαίρονται να λάβουν μια Ιταλική αναγνώριση για δύο χαρακτήρες που έχουν αλλάξει τη ζωή τους.
“Παρά τις δυσκολίες που σχετίζονται με τη στιγμή, είμαι πεπεισμένος ότι μπορούν να προκύψουν καλές ευκαιρίες ακόμη και στις πιο αδιανόητες καταστάσεις “, είπε ο Pedro
Το La casa de papel είναι σίγουρα ένα από τα πιο σημαντικά μαζικά φαινόμενα της τελευταίας δεκαετίας. Μάλιστα, στον Pedro Alonso απονεμήθηκε για την μαγνητοσκόπηση στην Ιταλία ως καλύτερο Διεθνές Βραβείο Ταινίας, σε αναγνώριση του διεθνούς ταλέντου του.
“Η πανδημία είναι σαν έναν καθρέφτη που έχει τοποθετηθεί μπροστά στην κοινωνία μας, νομίζω ότι ήρθε η ώρα να αξιολογήσουμε προσεκτικά τα σχέδιά μας για το μέλλον”, δήλωσε ο ηθοποιός, ο οποίος είναι περήφανος για τη βαθιά σχέση του. με την Ιταλία.
«Η μαγνητοσκόπηση La casa de papel στην Ιταλία ήταν υπέροχη. Αισθάνομαι μια ισχυρή αίσθηση σύνδεσης με τους Ιταλούς, έκανα ακόμη και το τεστ για να ανακαλύψω την καταγωγή μου μέσω του DNA και αποδείχθηκε ότι οι ρίζες μου έχουν τις ρίζες τους στο νότο της χώρας!”
Όπως ανακοινώθηκε προηγουμένως, η επόμενη σεζόν της σειράς θα είναι η τελευταία, αλλά ο Alonso δεν φαίνεται να ενοχλείται από την ιδέα. «Έχω πολλά έργα που θέλω να αφιερώσω: Έχω γράψει ένα βιβλίο, μου αρέσει να ζωγραφίζω, ετοιμάζω ένα ντοκιμαντέρ και ένα άλλο έργο για να γυρίσω μετά την πέμπτη σεζόν… Αλλά δεν μου αρέσει να σκέφτομαι πάρα πολύ για το μέλλον. Προτιμώ να παραμένω σταθερός στο παρόν και να απολαμβάνω κάθε εμπειρία».
Ενώ η Maggie Civantos βραβεύτηκε με το Filming Italy Best Movie International Award
Η Maggie το δεύτερο διεθνές ταλέντο που ήταν παρόν στην εκδήλωση, είπε πως ο χαρακτήρας της Macarena στο Vis-Vis άλλαξε εντελώς τη ζωή της: « Ξεκινήσαμε να γυρίζουμε τη σειρά το 2015. Μου πήρε ολόκληρο το πρώτο έτος της δουλειάς μου για να καταλάβω τι μου συνέβαινε».
Μέσα από την παγκόσμια επιτυχία της ισπανικής σειράς Netflix, η καριέρα της Civantos απογειώθηκε: «Σιγά-σιγά άρχισα να καταλαβαίνω πόσα όμορφα πράγματα μου έδωσε η Macarena. Όχι μόνο ευκαιρίες εργασίας, αλλά και ευκαιρίες να μάθεις να γίνεις καλύτερη ηθοποιός. Κατά τη διάρκεια πέντε εποχών, η μετατροπή του χαρακτήρα από καλό κορίτσι σε badass μου επέτρεψε να εξερευνήσω μεθόδους υποκριτικής που δεν μπορούσα ποτέ να βιώσω.
Τα βραβεία Best Movie Filming Italy, σχεδιάστηκαν από την Tiziana Rocca και τον Vito Sinopoli, Sole Director της Duesse Communication και πραγματοποιήθηκαν στο Sala degli Stucchi του ξενοδοχείου Excelsior στο Lido της Βενετίας.
Όλοι οι παρόντες υπογράμμισαν τη σημασία του να είσαι στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Βενετίας για αυτό που ελπίζουμε ότι θα είναι το πρώτο βήμα προς μια νέα αρχή της ιταλικής κινηματογραφικής βιομηχανίας.
Στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Βενετίας, ηθοποιοί και μοντέλα από όλο τον κόσμο έχουν περάσει από ένα από τα πιο ρομαντικά κόκκινα χαλιά της χρονιάς (με την άδεια των Καννών).
Η Maggie Civantos που έχει συμμετάσχει στην εκδήλωση με την ιδιαίτερη συμβολή της, διαφοροποιώντας τον από τους άλλους παρευρισκόμενους, έδωσε μια πολύ δυνατή πινελιά.
Η πρώτη ματιά της Maggie ήταν ένα αφιέρωμα στις τάσεις της δεκαετίας του ’80. Η δεκαετία περίσσειας εμφανίστηκε σε μερικές από τις λεπτομέρειες του στυλ του. Για αρχάριους, το κούρεμα με το οποίο έκανε το ντεμπούτο του στο χαλί και, δεύτερον, η λευκή πουά εκτυπώθηκε σε μαύρο φόντο. Επίσης, τα σαλόνια – που ταιριάζουν με την πουά και το ντεκολτέ του μίνι φόρεμα – μας μετέφεραν πίσω στο χρόνο.
Αφελή αξεσουάρ
Με την πρώτη ματιά, το μαύρο χρώμα μπορεί να είναι πολύ νηφάλιο για μια μέρα που μοιάζει με αυτό που φορούσε η Maggie όταν έφτασε στη Βενετία.
Για το λόγο αυτό, τα πρόσθετα διαδραμάτισαν βασικό ρόλο. Εκτός από τα γυαλιά ηλίου της, η ηθοποιός ολοκλήρωσε το μείγμα με μια σκονισμένη ροζ μίνι τσάντα και λουράκι αλυσίδας που μείωσε τη σοβαρότητα του μικρού μαύρου φορέματος.
Το glam rockier
Η νυχτερινή έκδοση του μικρού μαύρου φορέματος ήταν αυτή που φορούσε η Maggie λίγες ώρες αργότερα.
Το πέρασμα της στο κόκκινο χαλί με σχέδιο από τον Karigam, μια εταιρεία της Νέας Υόρκης, της οποίας η ηθοποιός είναι το πρόσωπο της καμπάνιας, κατάφερε να της κερδίσει μια θέση ως ένας από τους πιο τολμηρούς καλεσμένους στο Mostra.
Ο σχεδιασμός των 1.115 ευρώ, επηρεάζεται από το ασύμμετρο στρίφωμα της φούστας , ένα κομμάτι που εξισορροπήθηκε χάρη στον ψηλό λαιμό.
Μονόχρωμα αξεσουάρ
Εάν το πρωί, η επιλογή των αξεσουάρ είχε χρησιμεύσει για τη μείωση της τυπικότητας του σχεδιασμού, όσοι τα φορούσαν στο κόκκινο χαλί το βράδυ ήταν υπεύθυνοι για την προσθήκη σημείων στυλ.
Η Maggie τελείωσε το σχέδιο με πούλιες με μια μαύρη μίνι τσάντα tote και ταιριαστά σανδάλια. Στο μακιγιάζ φορούσε ένα κόκκινο κραγιόν σε αρμονία με το μανικιούρ.