Η Gwyneth Paltrow το γνωρίζει πολύ καλά το “παιχνίδι της επικοινωνίας”.
Μάλιστα, μετά τα κεριά που έχουν μυρωδιά…αιδοίου και πωλούνται μέσω του site «Goop» της ηθοποιού, η Αμερικανίδα σταρ επιδίωξε και πάλι την πρόκληση.
Μέσω του προσωπικού της λογαριασμού στο instagram κοινοποίησε μια φωτογραφία με φόντο ένα τεράστιο αιδοίο από τριαντάφυλλα σε όλες τις αποχρώσεις του ροζ.
Με αυτό τον τρόπο η Gwyneth θέλησε να επικοινωνήσει την έναρξη της νέας σειράς ντοκιμαντέρ 6 επεισοδίων «The Goop Lab» στο Netflix, όπου σύμφωνα με την επίσημη πλατφόρμας είναι: «Γεμάτη περιέργεια, η Gwyneth Paltrow και η ομάδα του Goop ερευνούν τις ψυχεδελικές ουσίες, την ενεργειακή θεραπεία και άλλα δύσκολα θέματα ευεξίας».