Η εντυπωσιακή εμφάνιση του The Weeknd στο Super Bowl 2021 και η διαφήμιση που ανέστησε τον «Ψαλιδοχέρη»
Το μεγάλο γεγονός για τους Αμερικανούς ήταν το Super Bowl το βράδυ της Κυριακής, που φέτος στη σκιά του κορονοϊου, το κοινό που βρέθηκε στο γήπεδο της Τάμπα στη Φλόριντα ήταν 25.000 μόνο.
Ανάμεσά τους και η Gisele, που είχε κάθε λόγο να πανηγυρίζει, αφού ο σύζυγός της, Tom Brady κέρδισε για 7η φορά στην καριέρα του τον τίτλο του Πολυτιμότερου Παίκτη.
Ενώ σταρ της βραδιάς ήταν ο The Weeknd, που επιλέχθηκε για να διασκεδάσει το κοινό, ζωντανό και τηλεοπτικό στο ημίχρονο του Super Bowl.
Μάλιστα, ο τραγουδιστής εμφανίστηκε μόνος του, χωρίς άλλους performers στο πλευρό του όπως πέρσι η JLo με τη Shakira.
Συγκεκριμένα ο τραγουδιστής εμφανίστηκε μέσα σε ένα πολυτελές αυτοκίνητο ενώ το σκηνικό εξελίχθηκε σε ένα εντυπωσιακό σόου με καθρέφτες και τους χορευτές του να είναι ντυμένοι όπως εκείνος.
Σύμφωνα με το Variety, ο The Weeknd δαπάνησε 7 εκατομμύρια δολάρια, προκειμένου να καλύπτει το καλλιτεχνικό αποτέλεσμα που εκείνος επιθυμούσε.
Το ημίωρο του Super Bowl θεωρείται η μεγαλύτερη σκηνή στον κόσμο για έναν καλλιτέχνη και ο The Weeknd το γνώριζε καλά.
Όπως πάντα, οι διαφημίσεις ήταν εκείνες που είχαν την τιμητική τους σε αυτή τη διοργάνωση. Με κόστος αρκετών εκατομμυρίων δολαρίων για μερικά δευτερόλεπτα, οι διαφημιστές επιδίδονται σε έναν αγώνα δρόμου δημιουργικότητας.
Έτσι φέτος, η διαφήμιση της Cadillac ήταν σίγουρα ανάμεσα στις πιο ευφάνταστες αφού ανέστησε έναν αγαπημένο ήρωα του Tim Burton, τον «Ψαλιδοχέρη» που υποδύθηκε ο Johnny Depp.
Μάλιστα, τον ρόλο ανέλαβε να κάνει ο Timothée Chalamet που εμφανίστηκε ως ο γιος του «Ψαλιδοχέρη» ενώ ρόλο έκπληξη είχε δίπλα του και η Winona Ryder, που έπαιξε τον ίδιο ρόλο με την original ταινία, της Kim, πλέον μητέρας του Edgar Scissorhands.
https://www.youtube.com/watch?v=0KAlqthD6Gc&feature=emb_title