Η απάντηση του Στέλιου Ρόκκου για το φιλί στο στόμα με τον Αντρέα Γεωργίου

Η απάντηση του Στέλιου Ρόκκου για το φιλί στο στόμα με τον Αντρέα Γεωργίου

Συνέντευξη στην κάμερα της εκπομπής «Χαμογέλα και πάλι», παραχώρησε ο Στέλιος Ρόκκος.

Ο τραγουδιστής μεταξύ άλλων μίλησε για το 1ο live του X-Factor και το πολυσυζητημένο φιλί στο στόμα με τον Αντρέα Γεωργίου.

«Το πρόβλημα δεν είναι ότι συζητάμε το 2022 για το φιλί, το πρόβλημα είναι ότι μου έστειλε μήνυμα ο Αντρέας Γεωργίου και μου είπε ότι έχει καθυστέρηση γιατί κι εγώ είμαι καρπερός. Σε αυτή την άτυχη στιγμή έχουμε βρεθεί όλοι μας. Εγώ έχω βρεθεί πολλές φορές, δηλαδή να πας να διπλοφιλήσεις κάποιον φίλο σου και την ώρα που πας να τον φιλήσεις στο μάγουλο, να γυρίσει εκείνος σε λάθος χρόνο και να συμβεί αυτό» ανέφερε ο Στέλιος Ρόκκος.

Ενώ σχετικά με την αντίδραση του ιερέα, ο Στέλιος Ρόκκος σχολίασε: «Υπάρχουν κάποιοι που το θεώρησαν ομοφυλοφιλικό αυτό, απρεπές, ένας παπάς θέλει να μας κάνει μήνυση, γιατί το είδαν τα παιδιά του. Αυτός πρέπει να δώσει εξηγήσεις στα παιδιά του. Εγώ τα δικά μου τα παιδιά δεν τα έχω μεγαλώσει να μισούν τη διαφορετικότητα, το χρώμα, τις πολιτικές πεποιθήσεις… Ας ηρεμήσουμε λοιπόν. Με κάνει και ντρέπομαι αυτό το πράγμα, που υπάρχουν τέτοιοι άνθρωποι και κυκλοφορούν ανάμεσά μας. Στενοχωριέμαι γι’ αυτούς που τους πείραξε».

Θυμίζουμε πως ο ιερέας από τη Λάρισα που θέλει να μηνύσει Στέλιο Ρόκκο και Αντρέα Γεωργίου στην επιστολή του στο ekklisia online είχε αναφέρει:

«Μια οικογένεια επιλέγει να παρακολουθήσει τηλεοπτικό πρόγραμμα και έρχεται αντιμέτωπη με απίστευτες εικόνες που προσβάλουν τα ήθη και τις αξίες ολόκληρης της κοινωνίας.

Τα ανήλικα παιδιά μου παρακολούθησαν το χθεσινό αποκρουστικό θέαμα. Σκέφτεστε τι ζημιά μπορεί να κάνει στις ψυχούλες τους κάτι τέτοιο;

Θα κινηθώ νομικά, θα κάνω καταγγελία στο ΕΣΡ για το ζήτημα αυτό, υπάρχουν Νόμοι.

Η ομοφυλοφιλία αντίκειται στο δημιουργικό σχέδιο του Θεού για τη ενότητα του ανθρωπίνου γένους, η οποία έγκειται στην ύπαρξη δύο φύλων, του αρσενικού και του θηλυκού.

Η ενότητα δεν έχει να κάνει μόνο με την συμπληρωματικότητα των ρόλων και την σαρκική ένωση «…. καταλείψει άνθρωπος τον πατέρα αυτού και την μητέρα και προσκολληθήσεται προς την γυναίκα αυτού και έσονται οι δύο εις σάρκα μίαν».

Έχει να κάνει και με την συνύπαρξη των προσώπων η οποία φέρνει στην ζωή τα παιδιά, ως σημεία νέας δημιουργίας και συνέχειας του αρχικού έργου του Θεού σύμφωνα με την προτροπή Του «..αὐξάνεσθε καί πληθύνεσθε».

Ο Απόστολος Παύλος και οι Πατέρες της Εκκλησίας έχουν εκφραστεί αυστηρά κατά της ομοφυλοφιλίας και θεωρούν ότι δεν πρόκειται περί συντροφικότητας, αλλά περί διαστροφικής φιληδονίας ορισμένων προσώπων, που δεν είναι από τη φύση τους τέτοια, αλλά γίνονται εξαιτίας της ακολασίας και του έκφυλου τρόπου ζωής τους.

Άρα η θεολογία μας δεν αφήνει περιθώρια να δικαιολογηθεί η ομοφυλόφιλη πράξη και κατάσταση, πολλώ δε μάλλον να γίνει αποδεκτή ως φυσική αδυναμία και να μη θεωρείται αμάρτημα, αστοχία δηλαδή από τον αρχικό προορισμό του ανθρώπου που είναι το «καθ’ ομοίωσιν»».