Ana Fernández και Ana Polvorosa για Las Chicas del Cable: “Το τέλος είναι δίκαιο και απαραίτητο για τους χαρακτήρες”

1-80-250x250.png

Οι ηθοποιοί έχουν πρωταγωνιστήσει σε μια από τις πιο συναρπαστικές ιστορίες στο “Las Chicas del Cable“, όπου παίζουν την Carlota και τον Óscar, ένα ζευγάρι που θα είχε σπάσει το καλούπι τη δεκαετία του 1930.

Τώρα που η σειρά Netflix γράφει το φινάλε της, η Ana Fernández και η Ana Polvorosa προσφέρουν μερικές πινελιές για το τι θα δουν οι θεατές.

Η ιστορία αγάπης μεταξύ της Carlota και του Óscar είναι μια από τις πιο έντονες ζωές στο Las Chicas del Cable. Οι χαρακτήρες που έπαιξαν οι Ana Fernández και Ana Polvorosa προσπάθησαν να κάνουν τη σχέση τους θριαμβευτική για όλες τις αντιξοότητες, αλλά οι εντάσεις της εποχής είναι δυνατές και τίποτα δεν είναι ασφαλές όταν ακούγεται ακόμη η ηχώ του Εμφυλίου Πολέμου.

Το καστ της σειράς προειδοποιεί εδώ και πολύ καιρό ότι το τέλος θα είναι «σοκαριστικό». Στα τελευταία πέντε κεφάλαια της πέμπτης σεζόν, η οποία θα κάνει πρεμιέρα στο Netflix στις 3 Ιουλίου, θα υπάρξει κάποια λύπη για τις απώλειες, αν και όλα θα δικαιολογούνται. “Θα είναι τραγικό κατά κάποιον τρόπο, διότι οι καταλήξεις πρέπει να έχουν αυτό το τραγικό, κρίσιμο σημείο. Αλλά το τέλος είναι δίκαιο και απαραίτητο για τους χαρακτήρες”, εξηγεί η Polvorosa σε συνέντευξη στο Vertele.

Προφανώς δεν μπορούν να αποκαλύψουν πάρα πολλές λεπτομέρειες για το τι θα έρθει, αλλά όταν τους ρωτήθηκε για το μέλλον των χαρακτήρων τους και για την αγάπη που μέχρι τώρα έχει ενώσει την Carlota και τον Óscar, οι ηθοποιοί ζητούν να μην βγάλουν βιαστικά συμπεράσματα. “Τα πράγματα θα συμβούν σε εμάς, αλλά στο τρέιλερ υπάρχει ένα φιλί και από τους δύο, με το οποίο, ας ελπίσουμε. Εάν οι άνθρωποι του Netflix έχουν βάλει το φιλί μας στο τρέιλερ, δεν πρέπει να χάσουμε την ελπίδα”, λέει η Fernández. «Μπορούν να περάσουν από λακκούβες, συγκρούσεις, αλλά αν υπάρχει η βάση της αγάπης, αυτό είναι δύσκολο να αλλάξει», προσθέτει η Polvorosa.

Κατά τη διάρκεια αυτών των πέντε εποχών, η Carlota έχει αποκτήσει δύναμη, έχει περπατήσει στο έδαφος και έχει αρχίσει να γνωρίζει ποια προβλήματα την περιβάλλουν και που την στοιχειώνουν. Ξεκινά σαν διάβολος της Τασμανίας και μετριάζεται για τα πράγματα που του συμβαίνουν. Στην τέταρτη σεζόν είχε μια πολύ κακή στιγμή στην πολιτική και τη φυλακή, και εκεί βλέπει τα αυτιά του λύκου: «Είσαι πολύ γενναίος, αλλά εσύ μπορείς να φοβάσαι », αντικατοπτρίζει η ηθοποιός που τη φέρνει στη ζωή.

Από την πλευρά του, ο Óscar, τον οποίο συναντήθηκε για πρώτη φορά ως Sara, είχε μια ζαλιστική εξέλιξη. “Ξεκίνησε σε ένα σημείο και έχει τελειώσει σε ένα άλλο, αλλά υπήρξε μια θαυμάσια εξέλιξη επειδή κατάφερε να μεγαλώσει και να έχει τη δύναμη και το θάρρος να πάρει αυτό που θέλει και να αγωνιστεί για το πώς αισθάνεται”, δήλωσε ο Polvorosa.

Η ιστορία αγάπης τους και το αποτέλεσμα της σειράς συμπίπτουν με τους εορτασμούς LGBTI + Pride. Η τρέχουσα κατάσταση του συγκροτήματος δεν είναι καθόλου συγκρίσιμη με αυτό που είχαν οι Óscar και Carlota το 1930, αλλά οι Fernández και Polvorosa πιστεύουν ότι ακόμη και σήμερα θα είχαν λόγους να ισχυριστούν. “Στη σειρά προσπαθήσαμε να δώσουμε ορατότητα με αγάπη και σεβασμό σε όλες τις μεταβλητές που μπορεί να έχει η ζωή εν γένει, για να δώσει ορατότητα σε όλους χωρίς διαίρεση ή ταξινόμηση”, λέει η Polvorosa και προσθέτει, “δεν θα σταματούσαν να πολεμούν και να εκφράζουν πώς αισθάνονται.”

Στις 3 Ιουλίου, τα πέντε επεισόδια με τα οποία οι The Cable Girls θα κλείσουν την ιστορία τους θα προβληθούν . Η σειρά με την οποία το Netflix έκανε το ντεμπούτο της στην Ισπανία τους έκανε γνωστούς σε όλο τον κόσμο, όπου οι Lidia, Ángeles, Marga, Óscar και Carlota έχουν χαράξει μια θέση για τον εαυτό τους. Ένα κενό που για τη διανομή αυτής της παραγωγής σήμαινε πολύ περισσότερο από μια ευκαιρία που πρέπει να παρουσιαστεί μπροστά σε εκατομμύρια θεατές σε δεκάδες χώρες.

Η δουλειά για μια πλατφόρμα ροής ήταν “μια ανάσα αέρα για το τεχνικό και καλλιτεχνικό μέρος της σειράς, επειδή δεν χρειάζεται να φοβόμαστε τόσο πολύ με τη μετάδοση του πρώτου επεισοδίου.” Και, στην πραγματικότητα, η συνέχεια της σειράς που φιλοξενείται στις πλατφόρμες δεν εξαρτάται πλέον τόσο πολύ από την επιτυχία των πρώτων τους εκπομπών. Οι θεατές μπορούν τώρα να επιλέξουν πώς και πότε απολαμβάνουν περιεχόμενο, κάτι που δεν συνέβη πριν. “Προηγουμένως, οι θεατές κακοποιήθηκαν επειδή, αν μια σεζόν δεν λειτουργούσε, ακυρώθηκε. Ίσως δεν είχε 10 εκατομμύρια, αλλά είχε τρία, και αυτό ήταν κακομεταχείριση και έλλειψη σεβασμού για αυτά τα τρία εκατομμύρια θεατές” , καταλήγει ο Fernández.