Τι θα μπορούσε να κάνει καλύτερα η Google για να βοηθήσει τη δημοσιογραφία

Τι θα μπορούσε να κάνει καλύτερα η Google για να βοηθήσει τη δημοσιογραφία

Η Google ανακοίνωσε τη Δευτέρα ότι βάζει τέλος στην πολιτική του «πρώτου δωρεάν κλικ», που ο Ρόμπερτ Τόμπσον της News Corp αποκαλεί – λίγο άβολα είναι η αλήθεια – πολιτική του «δεύτερου θανατηφόρου κλικ».

Το πρώτο κλικ αναφέρεται σε μια επιμονή της Google που κρατούσε μέχρι σήμερα. Συγκεκριμένα, η εταιρεία επέμενε ότι οι εκδότες περιεχομένου που ήθελαν οι ιστορίες τους να κατατάσσονται στα πανίσχυρα αποτελέσματα αναζήτησης της Google έπρεπε να έχουν δωρεάν περιεχόμενο για τους αναγνώστες.

Διαβάστε τη συνέχεια στο fortunegreece.com