Τα χρυσά μετάλλια των Παραολυμπιονικών αξίζουν λιγότερο από εκείνα των Ολυμπιονικών

Τα χρυσά μετάλλια των Παραολυμπιονικών αξίζουν λιγότερο από εκείνα των Ολυμπιονικών

Η Αλάνα Νίκολς συμμετέχει για πέμπτη φορά σε Παραολυμπιακούς Αγώνες, έχοντας κερδίσει χρυσά μετάλλια τόσο σε χειμερινούς όσο και σε θερινούς Αγώνες, στο αλπικό σκι και στο μπάσκετ με την ομάδα των ΗΠΑ.

Στους Παραολυμπιακούς του Ρίο, που αρχίζουν στις 7 Σεπτεμβρίου, θα διαγωνισθεί στο σπριντ του καγιάκ, το τρίτο Ολυμπιακό άθλημα στο οποίο δοκιμάζει τις δυνάμεις της.

Παρόλη τη σκληρή της προσπάθεια, όμως, τα μετάλλια που έχει κερδίσει αξίζουν λιγότερο απ’ αυτά των Ολυμπιονικών. Κι αυτό επειδή οι Παραολυμπιονίκες λαμβάνουν μόνο 5.000 δολάρια από την Ολυμπιακή Επιτροπή των ΗΠΑ για κάθε χρυσό μετάλλιο, ενώ οι Ολυμπιονίκες επιβραβεύονται με 25.000 δολάρια για τα δικά τους χρυσά μετάλλια.

Τα ασημένια μετάλλια ισοδυναμούν με 15.000 δολάρια για τους Ολυμπιονίκες, ενώ οι Παραολυμπιονίκες παίρνουν μόλις 3.000 δολάρια για το ίδιο μετάλλιο, και το χάλκινο μεταφράζεται για 10.000 δολάρια και 2.000 δολάρια για Ολυμπιονίκες και Παραολυμπιονίκες αντίστοιχα.

«Δεν διαφέρει πολύ απ’ την ανισότητα που υπάρχει σε σχέση με τις γυναίκες στην αγορά εργασίας – δεν είναι δίκαιο» είπε η Νίκολς σε συνέντευξή της στο CNNMoney. «Μια γυναίκα μπορεί να κάνει την ίδια δουλειά μ’ έναν άνδρα και να πληρώνεται λιγότερο. Το ίδιο συμβαίνει με τους Παραολυμπιονίκες και δεν είναι καθόλου σωστό».

Η Νίκολς σημειώνει επίσης ότι η προπόνηση για τη συμμετοχή στους Παραολυμπιακούς Αγώνες μπορεί να είναι πιο ακριβή σε σχέση με την προετοιμασία για τους παραδοσιακούς Ολυμπιακούς, επειδή οι αθλητές χρειάζονται ειδικό εξοπλισμό.

Για παράδειγμα, το καγιάκ που χρησιμοποιεί η Νίκολς κοστίζει περίπου 7.000 δολάρια.

Παράλληλα, οι αθλητές των Παραολυμπιακών Αγώνων αντιμετωπίζουν ένα οικονομικό μειονέκτημα επειδή δυσκολεύονται να βρουν χορηγούς.

«Δεν υπάρχει ο ίδιος όγκος τηλεοπτικής κάλυψης που λαμβάνουν οι Ολυμπιακοί Αγώνες» επισημαίνει η Νίκολς.

Πάντως, χάρη στις επιτυχίες της, η Νίκολς υποστηρίζεται χορηγικά από την Deloitte, τη Nike και τη Visa, ενώ είναι και η μόνη αθλήτρια που έχει ως σπόνσορα την AT&T, στα πλαίσια ενός προγράμματος της εταιρείας που επιτρέπει στους θαυμαστές να παρακολουθήσουν τους αγαπημένους τους αθλητές σε αποκλειστικά βίντεο.

Μέσω τέτοιων συνεργασιών, η Νίκολς έχει καταφέρει να αναπτύξει το brand της και να συνδεθεί με fans.

Πηγή: Fortunegreece.com