Ο δωδεκάλογος των ηλεκτρονικών κρατήσεων: Πώς να αποφύγετε τα «δυσάρεστα»

Ο δωδεκάλογος των ηλεκτρονικών κρατήσεων: Πώς να αποφύγετε τα «δυσάρεστα»

Βρισκόμαστε στην καρδιά της τουριστικής περιόδου και αρκετοί καταναλωτές αναζητούν ευκαιρίες και προσφορές της τελευταίας στιγμής για τις διακοπές τους ή για ολιγοήμερες αποδράσεις εντός ή εκτός Ελλάδος. Ολοένα και περισσότεροι Ευρωπαίοι καταναλωτές “κλείνουν” τις διακοπές τους ηλεκτρονικά, ωστόσο, μια φαινομενικά πολύ συμφέρουσα προσφορά, δεν αποδεικνύεται πάντα καλή αγορά. Οι κίνδυνοι κρύβονται άλλοτε στα ψιλά γράμματα και άλλοτε σε ασαφείς ή παραπλανητικούς όρους.

Από πανευρωπαϊκές έρευνες προκύπτει, σε αρκετές περιπτώσεις, αναντιστοιχία στην τιμή μεταξύ της αρχικής προσφοράς και της τελικής τιμής την οποία κλήθηκε να πληρώσει ο καταναλωτής στις ηλεκτρονικές κρατήσεις για αεροπορικά εισιτήρια, ξενοδοχεία, ενοικιάσεις αυτοκινήτων, χρονομεριστικά μερίδια ή άλλες σχετικές υπηρεσίες.

Με αφορμή την αυξημένη τουριστική κίνηση της εποχής το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδος δημοσίευσε 12 συμβουλές για να αποφύγουν οι καταναλωτές, τις δυσάρεστες εκπλήξεις, όταν προβαίνουν σε ηλεκτρονικές κρατήσεις για τις διακοπές τους.

Όπως δήλωσε η αναπληρώτρια Συνήγορος Καταναλωτή και διευθύντρια του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας Αθηνά Κοντογιάννη «η συντριπτική πλειοψηφία των Ευρωπαίων καταναλωτών που απάντησαν στα σχετικά ερωτηματολόγια του Δικτύου των Ευρωπαϊκών Κέντρων Καταναλωτών και ανέφεραν ότι τους ζητήθηκε να πληρώσουν άλλο ποσό από αυτό που ανέμεναν σύμφωνα με την αρχική προσφορά κατά την ηλεκτρονική κράτηση δεν υπέβαλαν σχετική καταγγελία, είτε γιατί δεν γνώριζαν ότι υπάρχουν εξωδικαστικοί μηχανισμοί προστασίας που μπορούν να τους καλύψουν, χωρίς οικονομική τους επιβάρυνση, με προβλήματα που αντιμετωπίζουν με εταιρείες που εδρεύουν εντός ή εκτός Ελλάδος είτε γιατί δεν επιθυμούσαν να διεκδικήσουν τα δικαιώματά τους».

Διαβάστε τη συνέχεια στο Fortunegreece.com