Η Nestle βάζει το λαγουδάκι του Nesquik σε… δίαιτα

Η Nestle βάζει το λαγουδάκι του Nesquik σε… δίαιτα

Η Nestle, ο γίγαντας των τροφίμων με έδρα την Ελβετία, σχεδιάζει να αναζωογονήσει το αξίας ενός δισεκατομμυρίου δολαρίων εμπορικό σήμα Nesquik. Πώς; Ελαττώνοντας την περιεκτικότητά του σε ζάχαρη, όπως αναφέρει η The Wall Street Journal.

Η κίνηση αυτή έρχεται σε μια στιγμή που οι πωλήσεις του Nesquik έχουν αυξηθεί στις ΗΠΑ, αν και το brand έχει χάσει μερίδιο αγοράς – παραχωρώντας την κορυφή στο TruMoo της Dean Foods, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών Euromonitor.

Η Nestle και άλλες μεγάλες εταιρείες τροφίμων όπως η PepsiCo, η General Mills και η Coca-Cola έχουν εξετάσει διάφορες μεθόδους αναδιαμόρφωσης ή ανάπτυξης προϊόντος, ώστε κάποια βασικά brands να εμφανίζονται πιο υγιεινά για τους καταναλωτές.

Το 2015, η Nestle ανακοίνωσε ότι είχε μειώσει την πρόσθετη ζάχαρη στο Nesquik κατά 15% για τη γεύση σοκολάτας και κατά 27% για τη γεύση φράουλας. Επίσης, λάνσαρε προϊόντα στη σειρά Nesquik χωρίς τεχνητά χρώματα και αρωματικές ύλες.

Το Nesquik, το οποίο είναι το δεύτερο σε πωλήσεις προϊόν σκόνης για γάλα με κακάο μετά από το Milo, αναμένεται να αλλάξει περαιτέρω. Εκπρόσωπος της Nestle δήλωσε ότι η εταιρεία εφαρμόζει μια σταδιακή μείωση στην ποσότητα ζάχαρης που περιέχεται στο Nesquik, έτσι ώστε οι καταναλωτές να μπορέσουν να προσαρμοστούν στην αλλαγή της γεύσης.

Το τρέχον επίπεδο πρόσθετης ζάχαρης για το βασικό προϊόν είναι 10,6 γραμμάρια ανά μερίδα προϊόντος.

Διαβάστε τη συνέχεια στο Fortunegreece.com