Η νέα καμπάνια της Durex: Όταν η τεχνολογία σκοτώνει το σεξ

Η νέα καμπάνια της Durex: Όταν η τεχνολογία σκοτώνει το σεξ

Η Durex θέλοντας να εγκαινιάσει τη νέα της καμπάνια #DoNotDisturb (#ΜηνΕνοχλείτε), δημοσίευσε ένα πειραματικό βίντεο με ζευγάρια που ανακαλύπτουν τις «σεξουαλικές προσδοκίες» τους και την επίδραση της τεχνολογίας στις σχέσεις τους, όσο είναι σε διακοπές.

Το βίντεο τράβηξε το ενδιαφέρον πολλών, ενώ έγιναν πάνω από τρία εκατ. προβολές μέσα μόλις σε 24 ώρες.

Η εταιρεία θεωρεί πως σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας,που ακολούθησε με μια επιστημονική μελέτη και το πείραμα, το οποίο μάλιστα έχει διεξαχθεί με πραγματικά ζευγάρια, όλα στρέφονται στην εξεύρεση μιας λύσης για μια καλύτερη σεξουαλική ζωή στις διακοπές.

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε 2.000 ενήλικες και αφορούσε τις σεξουαλικές προσδοκίες τους στις διακοπές.

Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι το 52% ανέμενε καλύτερα αποτελέσματα, αλλά τελικά το 60% από αυτούς παραδέχεται ότι η πραγματικότητα δεν ανταποκρίνεται σε αυτές τις προσδοκίες. Κάτι που δεν πρέπει να εκπλήσσει, τη στιγμή που το 40% δεν είναι πιθανό να δηλώσουν τη διάθεσή τους για σεξ, εάν ο/η σύντροφός τους ασχολούνται με το κινητό τους στο κρεβάτι και το 41% παραδέχεται ότι κάποιες νύχτες σε διακοπές με τον/την σύντροφό τους, “ξοδεύονται” στο κρεβάτι επικεντρωμένοι όμως ο καθένας στο κινητό τους και όχι ο ένας στον άλλον.

Τα αποτελέσματα ακόμη δείχνουν ότι ο «ψηφιακός αντιπερισπασμός» στις διακοπές επηρεάζει αρνητικά τις σχέσεις μας: Πάνω από ένας στους τέσσερις παραδέχτηκε ότι το να ελέγχει το κινητό του στις διακοπές μπορεί να είναι αιτία για καβγάδες.

Συγκεκριμένα, το 59% σημείωσε ότι τόσο εκείνοι, όσο και ο/η σύντροφός τους περνούν πολύ χρόνο στην οθόνη και περισσότερο από το μισό των ερωτηθέντων νιώθουν τη σχέση τους να υποφέρει ως αποτέλεσμα αυτού – μάλιστα, 72 άτομα παραδέχτηκαν ότι χρησιμοποιούν το κινητό τους κατά τη διάρκεια της σεξουαλικής επαφής!

Υπήρχαν βέβαια αισθητές διαφορές αναλόγως της ηλικίας των ερωτηθέντων. Σχεδόν το 1/5 δήλωσαν ότι τα κινητά τους τηλέφωνα και τα τάμπλετ εμποδίζουν τη σεξουαλική τους ζωή στις διακοπές, με το 1/3 από αυτούς να βρίσκονται σε ηλικίες κάτω των 35 ετών – όσοι δηλαδή μεγάλωσαν με την τεχνολογία. Επιπλέον το 15% παραδέχονται ότι έχουν μειωμένη σεξουαλική ζωή από όσο είχαν παλαιότερα, εξαιτίας της τεχνολογίας.

Τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης ελκύουν το ενδιαφέρον, με το 65% να “ποστάρουν” πάνω από τρεις φορές τη μέρα όσο είναι σε διακοπές και το 42% παραδέχτηκαν ότι μοιράζονται ιδιαίτερες στιγμές των διακοπών τους στα Social Media, παρά με τον/την σύντροφό τους. Το να βρίσκεται κανείς στην πισίνα ή στην παραλία ίσως φαίνεται η καταλληλότερη στιγμή για να χαλαρώσει κανείς, αλλά σχεδόν οι μισοί από όσους ρωτήθηκαν, είπαν ότι χρησιμοποιούν τα κινητά ή τα τάμπλετ τους εκείνη την στιγμή, με τις γυναίκες να είναι οι κύριοι “δράστες”, με το 27% να το παραδέχεται, σε αντίθεση με τους άνδρες.

Η Durex πιστεύει πως υπάρχει λύση: Το 57% των ερωτηθέντων απάντησαν πως θα είχαν περισσότερη διάθεση για σεξ αν ήξεραν πως ο σύντροφός τους έχει απενεργοποιημένο το κινητό του για να επικεντρωθεί ένα απόγευμα με αυτούς στις διακοπές. Για να δει κατά πόσο αυτά τα αποτελέσματα ήταν αληθινά, η εταιρεία προσκάλεσε πραγματικά ζευγάρια σε διακοπές, με και χωρίς τεχνολογική παρέμβαση, στα πλαίσια ενός κοινωνικού πειράματος.

Τα αποτελέσματα της έρευνας #ΜηνΕνοχλείτε δείχνουν σε όλα τα ζευγάρια ανά τον κόσμο κατά πόσο ένα διάλειμμα από την τεχνολογία μπορεί να κάνει τις προσδοκίες τους για καλύτερη σεξουαλική ζωή πραγματικότητα.

Ο δρ. Sharif Mowlabocus, από το Centre of Sexual Dissidence του Πανεπιστημίου του Sussex, διεξήγαγε μια συνοδευτική επιστημονική έρευνα ως “απάντηση” στα ευρήματα του πειράματος.

Ανακάλυψε ότι αντί να “αναγνωρίζουν” το υπνοδωμάτιο ως ένα ρομαντικό σκηνικό, πολλά ζευγάρια μίλησαν για τα δωμάτια ξενοδοχείων ως ένα μέρος “αχαλίνωτης διαδικτυακής δραστηριότητας”, εξαιτίας της ελεύθερης πρόσβασης στο Wi-Fi. Ο καθηγητής Mowlabocus επίσης επισήμανε ότι υπάρχουν στοιχεία πως “η χρήση μιας ηλεκτρονικής συσκευής από έναν σύντροφο, ενθαρρύνει και τον άλλον να κάνει το ίδιο”, επιδεινώνοντας έτσι το πρόβλημα.

Ο καθηγητής κλείνοντας ανέφερε: “Οι συμμετέχοντες εξέφρασαν την πεποίθησή τους ότι οι διακοπές είναι η αποχή από τα πάντα – από τη δουλειά, το σπίτι και τα Social Media. Ωστόσο, ένα υπνοδωμάτιο ξενοδοχείου, που αποτελούσε κάποτε ένα μέρος οικειότητας, ρομαντισμού και διαφυγής, μπορεί μερικές φορές να φανεί περισσότερο έως ένα φρενήρες κέντρο πολυμέσων, καθώς το ζευγάρι βιάζεται για να ‘ανεβάσει’ τις φωτογραφίες από όλη την ημέρα, να τσεκάρει τους φίλους του μέσω εφαρμογών μηνυμάτων, αλλά και να τσεκάρει τα newsfeeds για να ικανοποιήσει τη λαχτάρα του για τα κοινωνικά δίκτυα.

Ίσως μια λύση θα ήταν η εισαγωγή περισσότερων περιορισμών στα ξενοδοχεία, για παράδειγμα, τηλέφωνα μόνο στο λόμπι και όχι στην κρεβατοκάμαρα ή ένα χρονικό όριο για τη χρήση του τηλεφώνου”.

“Οι διακοπές συνήθιζαν να είναι χρόνος χαλάρωσης και επανασύνδεσης με τους συντρόφους μας”, ανέφερε ο Volker Sydow, γενικός διευθυντής της εταιρίας Durex.

“Ωστόσο, το πείραμα αυτό μας έδειξε ότι η αυξανόμενη εξάρτηση από τη φορητή τεχνολογία, ακόμα και όταν βρισκόμαστε σε διακοπές, μπλοκάρει τις ευκαιρίες μας για να ανανεώσουμε τις σχέσεις μας. Η Durex καλεί τα ζευγάρια να κάνουν ένα διάλειμμα από την τεχνολογία , ενώ βρίσκονται σε διακοπές και να απολαύσουν το άγγιγμα του/της σύντροφου τους και όχι του τηλέφωνου τους”.

Πηγή: fortunegreece.com