Γιατί το Facebook δεν παραδέχεται ότι είναι εταιρεία μέσων ενημέρωσης

Γιατί το Facebook δεν παραδέχεται ότι είναι εταιρεία μέσων ενημέρωσης

Ο διευθύνων σύμβουλος του Facebook, Μαρκ Ζούκερμπεργκ, δημοσίευσε ένα άρθρο-απάντηση στις επικρίσεις ότι η εταιρεία του είναι κατά κάποιο τρόπο υπεύθυνη για το αποτέλεσμα των εκλογών στις ΗΠΑ, και επέμεινε στην άποψη ότι το Facebook δεν είναι εταιρεία μέσων ενημέρωσης.

Το άρθρο προκάλεσε εκνευρισμό στους επικριτές που αντιλαμβάνονται το Facebook ως την ισχυρότερη εφημερίδα στον πλανήτη και θεωρούν υπεύθυνο το κοινωνικό δίκτυο για τη διανομή ψεύτικων ειδησεογραφικών άρθρων καθώς και για τη δημιουργία «φουσκών φιλτραρίσματος» όπου οι άνθρωποι διαβάζουν και διαμοιράζονται μοναχά άρθρα με τα οποία συμφωνούν εκ των προτέρων.

Για τους επικριτές, το Facebook είναι κάτι σαν το Fox News ή το MSNBC, κι ακόμα παραπάνω.

Ο Ζούκερμπεργκ, όμως, δεν φαίνεται να συμφωνεί μ’ αυτή την άποψη. Στο άρθρο του, επισημαίνει ότι στο Facebook μόνο ένα ελάχιστο ποσοστό ειδήσεων είναι ψεύτικες και λέει ότι το καθήκον της εύρεσης της «αλήθειας» είναι σύνθετο.

Επιπλέον, ο Ζούκερμπεργκ γράφει ότι είναι «παράξενο» το Facebook να περιγράφεται ως εταιρεία μέσων ενημέρωσης.

Διαβάστε τη συνέχεια στο Fortunegreece.com