Τηλεοπτικός σταθμός «κόπηκε» από το διαγωνισμό

Τηλεοπτικός σταθμός «κόπηκε» από το διαγωνισμό
Εκτός του διαγωνισμού για τις τέσσερις τηλεοπτικές άδειες επίγειας ψηφιακής τηλεοπτικής ευρυεκπομπής ελεύθερης λήψης εθνικής εμβέλειες τίθεται ο τηλεοπτικός σταθμός ΑΡΤ TV, συμφερόντων Γιώργου Καρατζαφέρη.

Ο λόγος; Σύμφωνα με την απόφαση του Γενικού Γραμματέα Ενημέρωσης και Επικοινωνίας, στο φάκελο δεν υπάρχει το παράβολο υπέρ του Δημοσίου, ποσού τριάντα χιλιάδων ευρώ, όπως ορίζεται από τον Νόμο 4339/2015  και την υπ’ αριθμόν 1/2016 Προκήρυξη του Υπουργού Επικρατείας.

Συγκεκριμένα η επίσημη ανακοίνωση της ΓΓΕ αναφέρει:

«Ο Γενικός Γραμματέας Ενημέρωσης και Επικοινωνίας με απόφαση του (Α.Π. 171/8-7-2016), δεν κάνει δεκτή την αίτηση συμμετοχής της εταιρείας CITYNEWS AE (ΑΡΤ ΤV), στο διαγωνισμό για τη χορήγηση των τεσσάρων (4) αδειών παρόχων περιεχομένου επίγειας ψηφιακής τηλεοπτικής ευρυεκπομπής ελεύθερης λήψης εθνικής εμβέλειας ενημερωτικού προγράμματος γενικού περιεχομένου για μετάδοση υψηλής ευκρίνειας (high definition) επειδή δεν συνοδεύεται από παράβολο υπέρ του Δημοσίου ποσού τριάντα χιλιάδων (30.000) ευρώ, όπως ορίζεται από τον Νόμο 4339/2015 και την υπ’ αρ. 1/2016 Προκήρυξη του Υπουργού Επικρατείας».

Πηγή: peoplegreece.com

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailby feather