Στον κόσμο της στέβια μπαίνει η Coca-Cola

Στον κόσμο της στέβια μπαίνει η Coca-Cola

Στην κατηγορία των αναψυκτικών με στέβια εισέρχεται η Coca-Cola. Προσθέτοντας ακόμα ένα αναψυκτικό στο χαρτοφυλάκιο των light προϊόντων της, η εταιρεία επιδιώκει την περαιτέρω ανάπτυξη της συγκεκριμένης κατηγορίας που δείχνει να αντιστέκεται στην πτώση της κατανάλωσης.

Η εταιρεία παρουσίασε κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου, τη νέα Coca-Cola Χωρίς Θερμίδες και με γλυκαντικό από το φυτό στέβια, που έρχεται να προστεθεί στις τέσσερις ήδη υπάρχουσες επιλογές των καταναλωτών: την Coca-Cola Αυθεντική Γεύση, την Coca-Cola Μηδέν Ζάχαρη, Μηδέν Θερμίδες, την Coca-Cola Light και την Coca-Cola Μηδέν Ζάχαρη, Χωρίς Καφεΐνη.

Η Λίλιαν Νεκταρίου, γενική διευθύντρια της Coca-Cola Hellas, με ευθύνη για την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Μάλτα, ανέφερε ότι η ενίσχυση των αναψυκτικών light με την προσθήκη της νέας Coca-Cola που πρωτοκυκλοφορεί στην Ελλάδα εντάσσεται στη νέα παγκόσμια στρατηγική της εταιρείας να προσφέρει περισσότερα προϊόντα χωρίς θερμίδες, ικανοποιώντας την επιθυμία που έχουν οι καταναλωτές να περιορίζουν τη ζάχαρη (που καταναλώνουν), χωρίς να θυσιάζουν τη γεύση. Όπως πρόσθεσε, η εταιρεία δεν σταματά. Θα ακολουθήσουν και πολλά άλλα προϊόντα χωρίς ζάχαρη και θερμίδες.

Η κ. Νεκταρίου εξέφρασε την ικανοποίησή της για το γεγονός ότι η Coca-Cola Hellas ηγείται στην αγορά των αναψυκτικών στην Ελλάδα, τονίζοντας, παράλληλα, ότι οι πωλήσεις της εταιρείας στο σύνολο των προϊόντων της είναι αρκετά ενθαρρυντικές στο πρώτο τρίμηνο του 2017. Σε ό,τι αφορά στα αναψυκτικά με στέβια εκτιμάται ότι το μερίδιό τους ανέρχεται σε ποσοστό 5% στο σύνολο της αγοράς. Στόχος της εταιρείας είναι στη συγκεκριμένη κατηγορία το μερίδιό της να ανέρχεται σε 10-15% την επόμενη τριετία.

Διαβάστε τη συνέχεια στο Fortunegreece.com 

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailby feather