Πώς ο δεύτερος μπορεί να είναι νικητής, στον κόσμο των επιχειρήσεων

Πώς ο δεύτερος μπορεί να είναι νικητής, στον κόσμο των επιχειρήσεων

Προφανώς, κάθε κλάδος μπορεί να έχει μόνο έναν κορυφαίο – μόνο μία εταιρεία στην πρώτη θέση. Τι χρειάζεται, όμως, το νούμερο 2 για να σταθεί ως πραγματικός αντίπαλος για το νούμερο 1 και να απειλήσει, μακροπρόθεσμα, την παντοδυναμία του;

Η ιστορία των επιχειρήσεων προσφέρει μερικές απαντήσεις:

Παραδεχθείτε ότι δεν είστε οι πρώτοι

Μια κλασική κίνηση είναι να προωθείς τον εαυτό σου, ως εταιρεία, τονίζοντας ότι δουλεύεις σκληρότερα από την εταιρεία που βρίσκεται στην κορυφή. Το γνωστότερο παράδειγμα είναι ο γίγαντας της ενοικίασης αυτοκινήτων Avis, ο οποίος κέρδισε μεγάλο μερίδιο αγοράς έναντιτης αντιπάλου Hertz τη δεκαετία του 1960 με τη βοήθεια διαφημίσεων που έλεγαν ότι πράγματι η Avis ήταν το νούμερο 2 αλλά προσπαθούσε περισσότερο.

Βρείτε εκείνο τον τομέα όπου καινοτομείτε πραγματικά

Κάντε κάτι που η άλλη εταιρεία δεν κάνει, ή δεν κάνει αρκετά, και κάντε το εσείς σωστά. Όταν η Burger King αποφάσισε τη δεκαετία του 1950 ότι δεν επρόκειτο να ανταγωνιστεί τα πάμφθηνα χάμπουργκερ των McDonald’s, παρουσίασε το Whopper – ένα burger που ήταν μεγαλύτερο από οτιδήποτε είχε λανσαριστεί μέχρι τότε – και άρχισε να καλύπτει το χαμένο έδαφος.

Διαβάστε την συνέχεια στο fortunegreece.com 

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailby feather