Ασκήσεις Kegel για απολαυστικότερο σεξ

Ασκήσεις Kegel για απολαυστικότερο σεξ

Εκτός από τις ασκήσεις που ευεργετούν την καρδιά υπάρχουν και αυτές που κάνουν το σεξ ακόμα καλύτερο: οι ασκήσεις Kegel

Κι όλα αυτά χάρη στον καθηγητή γυναικολογίας Arnold Kegel ο οποίος πριν 53 χρόνια ανακάλυψε μερικές ασκήσεις, – γνωστές ως “Kegel” – για να βελτιώσει τo πρόβλημα της ακράτειας. Σήμερα οι ίδιες ασκήσεις χρησιμοποιούνται για να γυμνάσουν τους «μυς του σεξ» και να κάνουν την ερωτική πράξη πιο απολαυστική.

1. Εκγύμναση των ηβοκοκκυγικών μυών ( μυς που χρησιμοποιούμε για να διακόψουμε την ούρηση γνωστοί και ως «μυς του σεξ»)
Προσπαθήστε να δημιουργήσετε συστολή στους συγκεκριμένου μυς μιμούμενοι την κίνηση που κάνετε όταν θέλετε να καθυστερήσετε την ούρηση. Μείνετε σε αυτή τη θέση για 5 δευτερόλεπτα. Εισπνεύστε σε κάθε πίεση και στην συνέχεια εκπνεύστε χαλαρώνοντας του μυς. Κάντε 10-20 τέτοιες πιέσεις και βάλε στόχο τις 100 την ημέρα.

Διαβάστε την συνέχεια στο liveit.gr 

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailby feather